Emen’s Hotel stratejik planını oluşturan marka değerini ve misafir memnuniyetini arttırmayı, sahip olduğu markayı yaygınlaştırmayı, her alanda en iyi hizmeti vermeyi ve sürekli geliştirmeyi hedefler.
Bu doğrultuda Emen’s Hotel;
- Ulusal ve Uluslararası yasal şartlar çerçevesinde misafir memnuniyetinin sağlanmasında, tüm çalışanlarımızı eğiterek Kalite ve Gıda Güvenliği Yönetim Sistemine dâhil edip misafirlerimize kaliteli ve insan sağlığı için güvenli ürün ve hizmetler sunmayı,
- Hem yasal ve düzenleyici şartlara hem de misafirlerle karşılıklı hemfikir olunmuş gıda güvenliği şartlarına uymayı,
- Kalite ve gıda güvenliği yönetim sisteminin etkinliğini sürekli denetleyerek gerekli görülen iyileştirmeyi sağlamayı ve yürütmeyi,
- ISO 22000 Yönetim Sistemi standartlarını tüm çalışanlarıyla benimseyip, gereklerini yerine getirmek ve birlikte çalıştığımız tedarikçiler ve taşeronlarımıza da standardın gereklerini uygulamasını sağlamayı,birlikte geliştirmeyi, yönetim sistemlerimizin sürekli iyileşmesini sağlamayı,
- Belirlenen hedefler doğrultusunda yönetim sistemlerimizde iyileştirme yaparak misafirlerimizin tekrar ülkemizi ve otelimizi tercih etmelerini sağlamayı,
- Misafirlerimizin, çalışanlarımızın ve paydaşlarımızın istek ve beklentilerini tespit etmeyi ve karşılamayı, birlikte iyileştirme faaliyetleri yapmayı,
- Teknolojideki yenilikleri takip ederek kademeli iyileştirmeler yapmayı,
- Çalışanlarımıza uygun çalışma ortamları yaratmayı ve her seviyede çalışanımıza liderlik ederek onları yönetime dahil etmeyi,
- Sürekli gelişim için eğitimler ve kültürel faaliyetler yaparak toplumun her kesiminde farkındalık yaratmayı ve bu yolla kurumsal kültürü geliştirmeyi taahhüt eder.